... من و دخترام ...

اينجا مينويسم از خاطرات خوشمون با هم ،از روزاى قشنگ بچه گى تون با هم

اولین عید و 5 ماهگیت مباااارک عشقم ...

1391/1/4 2:47
نویسنده : نرگس
595 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  رزانای  نازم ...شکلکْ هآے خآنومے

عزیزم  اولین عیدت مبارک ...

امسال سال نهنگه  و ما اولین عیدیه که ما تو رو داریم و خیییییلیییی خوشحالیم ...

امروز سومین روز عید بود و تو ٥ ماهگیت تموم شدو به سلامتی وارد ٦ ماه شدی...

شب عید من و باباییت با هم قهر بودیم و خیییلییی ناراحت بودیم من خونه ی مامانم بودم و بابایی ساعت ٢ شب اومد دنبالم اومدم خونه یه کمی حرف زدیم و یه کم گریه کردیم و آشتی کردیم تو اون موقع خواب بودی از هیییچییی خبر نداشتی ، سر موضوع مسخره ای این همه خودمونو ناراحت کرده بودیم ...شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

صبح ساعت ٨ و ٤٤ دقیقه سال تحویل شد من و تو و بابایی بودیم تو هم بیدار شدی و سال که تحویل شد عکس هم که انداختی خیالت راحت شدو دوباره خوابیدیییی دورت بگردممم من....

تو این سال جدید تصمیم گرفتم یه تغیییر تحول اساسی و خوبی به خودم بدم ، ایشاالااا که این سال سال خوبی برای همه باشه پر از شادی و سلامتی ...

امشبم وسایلامونو جمع میکنیم و صبح با مامانینا میریم شمال ...

اولین مسافرت با عشقم  تو اولین عیدش تو ٦ ماهگیش قربونت برم مامااااانم...

من برم وسایلارو جمع کنم و یه کم کارامو کنم، خوش بگذره بهمووون...

موقع سال تحویل...

 

a

چند دقیقه بعد از تحویل سال...

b

اولین بیدار شدن تو سال ١٣٩١...

c

                                          ... عید  شما مبارک ...

                                               

  http://up.vatandownload.com/images/v7cnmxqb9djlc69mu2k.gifhttp://up.vatandownload.com/images/v7cnmxqb9djlc69mu2k.gifhttp://up.vatandownload.com/images/v7cnmxqb9djlc69mu2k.gif

 

                                     

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)