... من و دخترام ...

اينجا مينويسم از خاطرات خوشمون با هم ،از روزاى قشنگ بچه گى تون با هم

سونوگرافی سه بعدی

1390/3/18 22:44
نویسنده : نرگس
392 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز جونم ...niniweblog.com 

می خواستم اولین وبلاگتو وقتی فهمیدم جنسیتت چیه بنویسم...

امروز رفتم سونو گرافی ولی نفهمیدم جنسیتت چیه ؟!!niniweblog.com

دکتر گفت خجالتیه ... قربونت برم که این اخلاقت مسلما به من رفته ...niniweblog.com 

دستتم گذاشته بودی جلوی چشمای قشنگتو نه گذاشتی چشماتو ببینیم و نه ...تو ...

فقط مهم بود بدونیم سالمی که فهمیدیم خدارو شکر...

بابایی گفت فکر کنم پسر بود من یه چیزایی دیدم ...niniweblog.com

عسیسم وزنت اموز  ٢٨٨ گرم بود ، امروز ١٩ هفته و ٦ روزه بودی و این یعنی ٢ روز دیگه میرم تو نیمه دوم بارداری انشا... به سلامتی...niniweblog.com

 دوست دارم زودتر به دنیا بیای تا ببینم چه شکلی هستی؟امروز تو سونو گرافی دیدمت ولی خوب معلم نبودی ...niniweblog.com

وای خدا باورم نمیشد یه موجود کوچولو که همه چی داره تو دلم باشه ، خیلی بزرگی خدا ...

خدا جونم یه کاری کن نی نی مون سالم وسلامت رشد کنه و به دنیا بیاد، همه مامانایی که تو دلشون نی نی دارن خودشونو نی نی شون سالم و سلامت باشن و به دنیا بیان ، الهی آمین ...niniweblog.com

الان یه قطعه شعریو که همین الان برات سرودمو می خونم

تو واسه من مثل گیلاس میمونی ،،، شیرینیو ، خشگلو با طراوت ،،، دوست دارم همیشه باش سلامت

عشق من اولین وبلاگت مباااااارک

عزیزم من و بابایی خیلی دوست داریم ... فعلا بای ...  

niniweblog.com

 niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ROMINA
24 خرداد 90 20:18
salam khoshhalam ke nini salemi darid khoda vasaton nigah dare.