... من و دخترام ...

اينجا مينويسم از خاطرات خوشمون با هم ،از روزاى قشنگ بچه گى تون با هم

اولین وول خوردن شیرین

1390/3/25 23:16
نویسنده : نرگس
266 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااام عشق مامان ...niniweblog.com

پریروز یعنی ٢٢/٣/٩٠ برای اولین بار تکون خوردنای نازتو تو دلم احساس کردم ...niniweblog.com

اولش یکم ترسیدم آخه واسم خیلی تازگی داشت ، ولی بعدش خیلی ذوق میکردم ...niniweblog.com

 همش به بابا حامد میگم خدا کنه نی نی مون آروم و تپل و شیکمو باشه ...niniweblog.com

 پریروزم که جواب سونو گرافیتو بردم دکتر گفت همه چی نورمال و خوبه خدا رو شکر...niniweblog.com

 واسم غربالگری نوشته که ایشا... اونم جوابش خوب خوب باشه عزیز جونم ...niniweblog.com

فردا هم می رم غربالگری و هم برای اولین بار کلاس بارداری...niniweblog.com

 هر موقع هم وقت کنم واست کتاب میخونم تا باهام ارتباط برقرار کنی ...niniweblog.com

امروزم همش خونه بودم ولی خوب بود حوصلم زیاد سر نرفت...niniweblog.com

بابا حامدم امروز کم خونه بود ولی نمی دونم چرا امروز انقدر با هم لج بودیم الکی...niniweblog.com

niniweblog.comراستی من و بابایی خییییییلیییی دوست داریما... این گلای نازم برای نی نی گل خودمهniniweblog.com

 

 

 niniweblog.comniniweblog.com

 

 niniweblog.com

 

  niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

 

 


 

 

 


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)