... من و دخترام ...

اينجا مينويسم از خاطرات خوشمون با هم ،از روزاى قشنگ بچه گى تون با هم

یه روز ...

1390/11/13 23:30
نویسنده : نرگس
470 بازدید
اشتراک گذاری

اولین سریه عکساییه که تو آتلیه ازت انداختم فعلا همین و روتوش کردم میذارم  تا بعد تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیمامان جونم جدیدا خیلی نفس نفس و دست و پا میزنی تا بغلت کنم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیوقتی شیر میخوای خیلی ناز و لوس گریه میکنی و هی میگی مم عین پیشی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیاگه کل روزم خوابیده باشی به محض اینکه پاتو تو ماشین میزاری خوابت میبره تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیبه خاطر اینکه دستاتو شدیدا میخوری و دکی هلاکویی میگه پستونک بهتر از دست خوردنه و اگه حس مکیدنش الان تخلیه نشه ممکنه بعدها مشکل ساز بشه  منم  امروز هراسون از حرفای دکی رفتم داروخونه  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازییه پستونک برات خریدم اولش یه کم میک زدی و بعد اوق زدی و انداختی بیرون و دیگه هم هر کاری کردم نخوردی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

خدا نگهداره تو و همه ی نینیا باشه تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

 

rozana

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

گلاره
14 بهمن 90 14:14
هزار ماشاله چه دخمل نازی داری نرگس جون