... من و دخترام ...

اينجا مينويسم از خاطرات خوشمون با هم ،از روزاى قشنگ بچه گى تون با هم

بهاره و بارون میبارهههه ...

1391/1/27 17:26
نویسنده : نرگس
1,296 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ساعت ١ ربع به ٢ ظهر یه بارون بهاری با شدت بارید ...

من و دخملم از شدت بارون هیجان زده شدیم ، رزانا رو بغل کردم رفتیم دم پنجره و بارونو نگاه کردیم و نفس کشیدیم...

راستی دخملیمم دخمل بارونه روزی که دنیا اومد اولین بارون پاییزی ام اون روز اومد...

baroon

پ.ن:به عشقم امروز برای سومین بار  غذای کمکی حریره بادوم دادم و مثل جوجوها خورد...(خدارو شکر)

ghaza

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مائده
27 فروردین 91 18:08
ماشالا چه دخمل خوشگل و نانازييييييييي
ازاده مامان هانا
27 فروردین 91 20:39
سلام نرگس جون با افتخار لینکت کردم. خیلییییییییییییی ناز این دخملیاااااااااا هزار ماشالله. ببوسش. امیدوارم دوستای خوبی باشییییییییییم
مامان و نی نی ها
29 فروردین 91 16:07
سلاممممممممم
وای عزیزم نازی که تازه داری غذا میخوری
واقعا منو همسرمم از بارونی که چند روز پیش اومده بود خیلی تعجب کرده بودیم.
منم رفتم پای پنجره و یه نفس عمیق کشیدم.
این دختر نازتو حتما ببوس


پارسا
16 اردیبهشت 91 19:30
سلام دوست من دوست داری توی وبلاگت بازی آنلاین بذاری برای کاربرانت تا کاربرهای بیشتری جذب کنی؟ اگه دوست داری بیا توی این سایت www.gamebaz.ir میتونی هرکدوم از بازیهایی که دوست داری رو با استفاده از کدی که بهت میده بذاری توی وبلاگت همچنین اگر توی لینک دوستان لینک سایت رو قرار بدید خیلی ممنون میشم