... من و دخترام ...

اينجا مينويسم از خاطرات خوشمون با هم ،از روزاى قشنگ بچه گى تون با هم

تولد من و 9 ماهگی عزیزترینم مبارک ...

1391/5/19 16:54
نویسنده : نرگس
688 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز که دارم مینویسم تولدمه ٢٩/تیر/٩١...

٢٥ سالم تموم شدو رفتم تو ٢٦ سال ...واااااااای که چه زود میگذره روزا خداااااااااااااا...

انگار همین دیروز بود که تولد ١٥ سالگیم بودو با خودم میگفتم اگه ١٧ سالم بشه خیییلییی خوب میشه...

حالا ١٠ سال میگذره و من مادر شدم ... مادر یه فرشته ٩ ماهه ... که همه زندگی من و باباشه و من به هر لحظه دیدنش و بوی تنش اعتیاد دارم شدیییید....

انگار همین دیروز بود که باردار بودم و وقتی میرفتم هایپر و دیگران و میدیدم که نی نیاشونو جلو سبدای خریدشون نشوندن با خودم میگفتم کوووووووووو تا اون روزکه نی نیه منم بزرگ شه و بتونه اینجوری بشییینه  الان اون روزا اومدن به سرعت برق ...رزانای من داره بزرگ و بزرگتر میشه همون موجود ظریف و کوچولویی که حتی توان اینو که یه پشه رو از خودش دور کنه رو نداشت حالا هزار ماشااله چه کارا که نمیکنه ...

خدایا روزی هزار بار به خاطر هدیه ای که به ما دادی شکر...

الان خونه مامانمم ، مامان عزیزم ، فردا واسه تولدم مهمونی گرفته یه مهمونی خودمونی...

حالا نوبت کارای جدیدیه که گل زیبای من تو ٨ تا ٩ ماهگی یاد گرفته ...

١- دستشو به در ، دیوار ، میزو هر جا که فکر کنین میگیره و بلند میشه...

٢- چهار دست و پا میره ... (از ٣ هفته پیش)اولین بار خونه مامان بزرگش(مامان باباش)

٣- دست میزنه تا میگی دست دست میگه د د و خیلی خشکل دست میزنه

٤- میرقصه ، هم دستاشو و هم خودشو تکون تکون میده

٥- تا میگی بای بای متوجه میشه و با دستاش بای بای میکنه

٦- اگه رو میزی جایی وسایل باشه اول برمیداره برانداز میکنه و بعد میندازه پایین ...

٧- توپ بازی میکنه و وقتی توپ میندازی واسش اونم سعی میکنه بندازه واست...

٨- و از همه مهمتر د   د  رو میگه  هم به دست زدن و هم به بیرون رفتن میگه د د کوچولوی مامان

خلاصه که شدیدا خوردنی شده و من شدیدا عاشقشم ...

فذاااااااااااات بشه مااادر عزیزم...

تولدمم مبارک باشه...

اینم چند تا از عکسای ٩ ماهگی رزانای من...

1

2

3

4

5

6

6

7

8

8

9

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فریبا مامان حسام
19 مرداد 91 17:28
چه فسقلی ناز و بلایی دارید.]چه فشن کرده موهاشو. خدا حفظش کنه. پیش ما بیاید .خوشحال میشیم.