... من و دخترام ...

اينجا مينويسم از خاطرات خوشمون با هم ،از روزاى قشنگ بچه گى تون با هم

رزانا با مکعباش ...

1391/4/13 1:35
نویسنده : نرگس
1,790 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من یا تند تند میام آپ میکنم یا میرم یک ماه بعد میام حد وسط ندارم...

الان اومدم از یه کار عشقم که یک ساعت پیش انجام دادو من ذوق مرگ شدم  بنویسم ...

من پای نت بودمو دخملیم داشت با باباییش بازی میکرد ،با  یک سری مکعب  که تازه براش از شهر کتاب خریدم برای هوشش خوبه و فعلا کاربردش واسه سن رزانا اینه که ما باید مکعب ها رو بچینیم و اون خراب کنه و واسش دست بزنیم...

حامد ٢     ٣ بار چید رزانا خانوم خراب کرد و باباییشم واسش دست میزد بعد چند بار دیگه هی به من نگاه میکرد که یعنی تو هم دست بزن  ،دوباره حامد میچید رزانا خراب میکرد ما دست میزدیم خودشم دست میزد

، تا اینکه حامد چید و به حامد گفتم اگه خراب کرد دست نزن ببینم چی کار میکنه تا اینکه خراب کرد و تا دید ما دست نمیزنیم خودش شروع کرد به دست زدن ای ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااادر به فدات...

اینم عکساش که خودش خودشو تشویق میکنه دختر ٨ ماهه من ...

1

2

3

راستی چند روز پیش رفتم بیمارستان صارم میخواستم برم پیش دکترم که رزانارو به دنیا آورد رزانا خواب بود کارم که تموم شد و میخواستم بیام بیرون رزانا بیدار شد و با خانوم دکترش عکس انداخت...

4

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرینا موفرفری
13 تیر 91 1:45
سلام دوست عزیز ،آرینا موفرفری در مسابقه نی نی خانه دار در وب نی نی شکلک شرکت کرده خوشحال می شم به آرینا رای بدهید.آدرس وبتونو فراموش نکیند !!!چون بدون آدرس وب رای محسوب نمی شه. آدرس وب نی نی شکلک http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php تا پایان رای گیری زمانی باقی نمونده ، پس زمان رو از دست ندین و به آرینا با کد 260 رای بدهید..