... من و دخترام ...

اينجا مينويسم از خاطرات خوشمون با هم ،از روزاى قشنگ بچه گى تون با هم

10 ماهگیت مبارک عشقم...

1391/6/7 22:09
نویسنده : نرگس
553 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانوم کوچولو ...

٣ روزه ١٠ ماهت به سلامتی تموم شده ، وااااااااااااای خدای من دخمل کوچولوی من ٢ ماهه دیگه تولدشهههه؟؟؟ ایشاللله تولد ١٠٠ سالگیت مامانی خوبم...

٣ شب پیش به مناسبت ١٠ ماهگیت کیک خریدیم و رفتیم خونه مامانی یعنی مامانم ...

 عزیزترینم ١٠ ماهگیت مبارک و مبارک و مبارک ...

الان که دارم مینویسم شدیدا افتادی به جون کشوی میز تی وی و داری همه چیشو میریزی بیرون قربونت برم...

امشب یه برنامه دانلود کردم که عکس خودمو بابایی رو دادم و عکس نی نی مون که تو باشی رو داد ایناهاش...

 

جدیدا ٣ -٤ ثانیه رو پاهات وایمیسیو بعد میوفتی...

تا صدای آهنگ میشنوی به شدت میپری بالا پایین و ذوق زده میشی ...

تا بچه میبینی ذوق زده میشی و جیغ میزنی و با آدمای بیرون حرف میزنی و میخندی ولی بغلشون نمیری ...

روز به روز ماهتر و شیرینتر میشی...

چون موهات توی چشمای نازت میرفت خودم تو حموم کوتاهش کردم ...

امشب میخوایم با بابایی بریم بیرون البته به عشق تو هر شب میریم بیرون چون تو عااااااشق بیرونی ...

دوست دارم بییییییی نهایت مامانی فکر کنم اگه بزرگ شی دلم برای این روزات خیلی تنگ شه، هر چند هر سنی شیرینیه خودشو داره...

خدا رو به خاطر همه چیز شکر میکنم...ممنون خدا جونم خیییلییی بزرگی...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ثمین
15 مهر 91 10:21
سلام عزیزم لینک شدین! رزانا جان به جمع دوستان دنیای نفیس خوش اومدی