... من و دخترام ...

اينجا مينويسم از خاطرات خوشمون با هم ،از روزاى قشنگ بچه گى تون با هم

مبارک مبارک 11 ماهگیت مبارک ...

1391/7/5 7:14
نویسنده : نرگس
522 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی مامان ...

٢ روز پیش ١١ ماهت تموم شدو وارد ١٢ ماهگی شدی و ١ ماه دیگه تولدته عزیزترینم ...

وای خدای من دخترم داره ١ ساله میشه شکرت به خاطره اینکه همچین فرشته ی آسمونی رو به من هدیه دادی ...

امشب میخوام ١ تاپیک بزنم و با مامانای گل آبانی واسه تولده کوچولوهامون برنامه ریزی کنیم ...

حالا یکم از ماه شهریور که گذشت بگم اولاش با مامانم و دوستاش و خاله هات زنونه رفتیم شمال که بسییییییار خوش گذشت ...

وسطاشم که تو مریض شدی و تب کردی شدید و من جیییگرم کباب بود که تو بی حال بودی مامانی اما از اونجایی که خدای ما خیییلییی مهربونه زود خوب شدی عشقم ...

این روزا شدید درگیر کارای آتلیه امو و دارم یه تحول اساسی توش انجام میدم و ذهنم مشغول آتلیه و تولده شماس که ایشاله دوتاش به خوبی و خوشی انجام میشه ...

امشب مامان بزرگت اینا (مامان بابا) اینجا بودن و تو برای بار سوم یک قدم رفتی جلو ماشالللللللللللله ...

فعلاکه به کمک دیوار و میزو... راه میری و راه رفتن تو مامانی نزدیکه ...

چه قدر لذت بخشه که ذره ذره بزرگ شدنتو میبینم و با هر کار جدیدت ذوق مرگ میشم ...نمیدونم تو زندگی لذتی بالا تر از این هست ؟!؟

چه قدر خوبه که مادر توام دختر نازم خییییلیییی شدید عاشقتم ...

اینم از عکسهای ١١ ماهگیت قشنگم...

rozana

 

rozana

 

rozana

 

rozana

 

rozana

 

rozana

 

rozana

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آوينا
6 مهر 91 8:41
رزانا جون شروع 12 ماهگيت و پيشاپيش ا سالگيت مبارك . سالم و شاد باشي. به آوينا سر بزن و با نظرت خوشحالش كن