... من و دخترام ...

اينجا مينويسم از خاطرات خوشمون با هم ،از روزاى قشنگ بچه گى تون با هم

بعد 2 ماه و 19 روز...

1391/11/3 17:35
نویسنده : نرگس
407 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز بعد مدتها اومدم تا از  رزانا جونم  بگم ...

خیلیی وقته نیومدم ولی دوباره زودی میام  و عکس میذارم حتما...

رزانا که بی نهایت بامزه شده و کوچولوی من الان 1١ تا دندون داره شدیدا گرفتار دندوناشه و اشتهاش یه کم ، کم شده ولی خییلیی خانومه و صبوره تا ایشاللله دندوناش کامل دربیادو راحت شیم ...

 19آبان ماه من و رزانا و باباییش رفته بودیم کیش که دندون هفتم و دو روز بعد دندون هشتم درومد

14 آذر دندون نهم و 24 آذر دندون دهمت درومد مامانی که جزء دندون بزگاته و یه کمی سختتره عشقم ...

این روزا خییلیی کارای بامزه و خنده داری میکنی و خیییلییی شیرین زبونی میکنی تیکه کلامت چیه و کیهس ...

زیباترین کلمه ای که خیییلیییی قشنگ میگی و خیلی وقته یاد گرفتی و هر کی از در میاد بهش میگی سلامه میگی ییاااااااااام و حرف الف رو خییلیی میکشی قربونت برم من ...

همش میگی ای چیه یعنی این چیه جدیدا هم بعضی موقع ها میگه ای چیه ها؟؟!! وقتی میدونی داری کار بدی  میکنی نگات که میکنیم میگی چیه؟ وقتی میخوری زمین میگی چیه ؟ وقتی چیزی میخوای بهش اشاره میکنی و میگی چیه ؟ وقتی دنبالت میکنم تو بازی و کم میاراری که فرار کنی وایمیسی و میگی چیه ؟ و هر کدوم از این چیه ها لحن خاص و فوق العاده ناز خودشو داره...

الو میگی و خییلیی جدی با تلفن حرف میزنی و راه میری و  میخندی و با شخص خیالیت کلی بگو بخند میکنی

به من میگی ماماییی و رو 2 تا میمارو با تشدید میگیو به باباییی هم همین طور رو ب رو  تشدید میذاری...

وقتی ازت سوال میپرسم مثلا آب میخوری به بله میگی یا ... اگرم جوابت منفی باشه میگی نه نه ...

وقتی میخوای چیزی بدی یا بگیری یا بغلت کنیم میگی ایییا یعنی بیا...

بعضی موقع ها هم زیر لب با خودت یا با من حرف میزنی ماما یا نیمی دی دی ...

چند وقته من زیارت عاشورا میخونم وقتی برگشو پیدا میکنی میگیری دستت و آروم یه زمزمه هایی میکنی که مثلا داری میخونی ...

با آهنگ غمگین سینه میزنی و با آهنگ شاد شدیدا میرقصی و جدیدا رقص پا هم میکنی و خاله نفیسه میگه خییلیی استعداد دادی و اگه دوست داشتی وقتی بزرگتر شدی میذارمت جایی تا رقص باله یاد بگیری...

وقتی ازت عکس میندازم یا فیلم میگیرم سریع میدوییی و میای میشینی رو پام تا نشونت بدم وخلاصه

کاربرد همه چیو میدونی ...خیییلیییم قلدری ...

الان تو آتلیه ام و وقت کردم بیامو برات بنویسم  رفتم دکترو رژیم مخصوص  گرفتم که رو شیرمم تاثیر نذاره و اگه همینطوری پیش برم تا عید به وزن دلخواهم میرسم انشالللله...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)