... من و دخترام ...

اينجا مينويسم از خاطرات خوشمون با هم ،از روزاى قشنگ بچه گى تون با هم

هفته ی سی و چهارم

1390/6/18 21:54
نویسنده : نرگس
314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملیه قشنگم ...

خیییلی وقته که ننوشتم چونکه خیلی مامانیه تنبلی هستم ولی قول میدم که ازین به بعد تند تند بنویسم...niniweblog.com

امروز وارد هفته ی 34 شدیم مامانی باورم نمیشه که اینقدر داره زود میگذره و چند هفته دیگه میای و خونمونو پر از شادی میکنی ...niniweblog.com

اسمتو  هنوز دقیق انتخاب نکردیم ، ولی منو بابایی اسم رزانا به دلمون نشسته  تا ببینیم قسمت چیه ؟

(رزانا روز بهانی ) قربونت برم امیدوارم هر اسمی میزاریم خودت دوسش داشته باشی...

امروز جمعه س از صبح تنها خونه ام و دلم گرفته بابا حامدم 1 ساعت دیگه میاد میریم بیرون دلم باز میشه...niniweblog.com

چند روز دیگه هم منو بابایی آخرین مسافرت دو نفره مونو میریم مشهد ...niniweblog.com

دفعه دیگه که بیام از یه سری وسایلات عکس میزارم ،  تا آخر این ماه هم تخت و کمدتو با مامان جون میخریمو وسایلاتو میچینم عکساشو میذارم... ایشا... که دخملیم صحیح و سالم به دنیا بیاد و ازشون استفاده کنه...

niniweblog.comعزیزم من فعلا میرم ولی زود برمیگردم منو بابایی خیلی دوست داریم ...niniweblog.com

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)