... من و دخترام ...

اينجا مينويسم از خاطرات خوشمون با هم ،از روزاى قشنگ بچه گى تون با هم

دلتنگی مادرونه

1390/6/29 21:01
نویسنده : نرگس
328 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل خوب مامان ...niniweblog.com

خییلی دوست دارم ... ندیدمت ولی دلم برات یه ذره شدم ... یعنی من میتونم مامان خوبی واست باشم ؟میتونم اونطور که باید تربیتت کنم ؟ خدایا کمکم کن ، کمک کن قوی باشم ، کمک کن مادر خوبی باشم ...

مامانی دلم خیلی گرفته برات مینویسم تا دلم باز شه کوچولوی بی آزار من ... چند روزه ٣٤ هفتمون تموم شده و وارد ماه نهم شدیم به سلامتی ...

شمارش معکوس شروع شده و روز به روز به دیدار نزدیکتر میشیم ... میخوام طبیعی زایمان کنم خدا جونم کمکم کن همه ی مامانارو کمک کن و زایمان هم ی ماماناو منو راحت کن...

آآآآآخی چه خوبه دخمل دارم باهاش درد دل میکنم زودتر بیا و مامانی و از تنهایی دربیار...

دلم گریه میخواد ... آهنگ غمگین پخش میکنه تی وی...

این آهنگو : کنارم هستی و بازم دلم تنگ میشه هر لحظه ... معین.

من برم ... خیییییلیییی کار دارم تو این یک ماه که میخوای بیای انجام بدم تا همه چی واسه ورودت آماده باشه ...مواظب خودت باش خدا نگهدارت عزیزترینم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)