... من و دخترام ...

اينجا مينويسم از خاطرات خوشمون با هم ،از روزاى قشنگ بچه گى تون با هم

تولد بابایی و 12 روزگی دخملی...

1390/8/15 22:11
نویسنده : نرگس
363 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم می نویسم کنار پاکترین و عزیزترین موجود زندگیم نشستم و دارم مینویسم ...

آره من و حامد ١٢ روزه که مامان و بابا شدیم و دیروز تولد بابا حامد بود ... حامد جونم تولدت مبارک...

الان دخترم خوابیده و مثل اون موقع ها که تو شکمم خودشو کش و قوس میداد داره خستگی در میکنه...

گفتم اگه به دنیا بیاد چون جاش تو شیکمم خالی میشه خییلی دلتنگ میشم ولی حالا که خودش اومده میبینم که این جوری خییلیی بهتره چون میبینمش و عشقم صد برابر شده...

دوست ندارم یه خط رو دستش بیوفته و وقتی باد گلو میزنه انگار دنیارو بهم دادن نیشخند

خییلیی هم بغلیه فقط عاشق اینه که بغلش کنی و راهش ببری ...

دخترم شبیه خودمه و هر کی میبینش میگه نرگس کوچولو شده البته شاید به مرور زمان قیافش عوض شه...

دخترم دختره بارونه و از وقتی به دنیا اومد هر رووووووز بارون اومدو برامون بارون و آورد...

وای باباشو نگو که عاشقه و هواشو خیلی داره و همش داره قربون صدقش میره و هر ثانیه به من میگه مواظبش باش و شبا هم که خوابش نمیبره راهش میبره تا بخوابه...

واما تولد بابایی ...  ١١ روز با تولد شما فاصله داشت و من بیرون نرفته بودم و کادو هم نخریده بودم ، بعد از اینکه به شما شیر دادمو خوابوندمت سپردمت دست بابایی و با خاله نفیسه رفتم بیرون تا واسه بابایی کادو بخرم که اصلا هم نمیدونست چرا میرم بیرون  (دو تا بلیز پاییزی خشکل خریدم) ...خاله فاطمه و دایی محسنم اینجا بودن ،آخر شبم بعد از اینکه شام و کیک خوردیم کادوها رو باز کردیم و مهمونا رفتن و خوابیدیم  یعنی خواستیم بخوابیم ولی شما نخوابیدی و نذاشتی ما هم تا صبح بخوابیم عزیز جونم...

حامد جونم تولدت مبارک ...                                                         ١٢ روزگی دخملی هم مبارک..

                                                               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)